Compania Battlefield criticată pentru că s-a scufundat în jocuri cu un singur jucător

Garrus de la Mass Effect se uită în depărtare părând obosit și amețit.

Imagine: BioWare / Kotaku

A trecut ceva timp de când Electronic Arts a fost ticălosul jocului video al momentului, dar joi a fifa editor a aspirat tot oxigenul din cameră datorită unei farse proaste agravate de istoria nemiloasă a companiei. Dacă există o mega corporație de jocuri Cine nu ar fi trebuit să testeze ocazional jocuri cu un singur jucător este cel cu o istorie de a închide studiourile care le produc și de a interfera cu lansările multiplayer pline cu microtranzacții și cutii de pradă.

„Sunt 10, dar le place doar să joace jocuri cu un singur jucător”, EA conștient la 7:33 p.m. Era a jucați-vă cu un meme care a explodat pentru prima dată pe TikTok la începutul lunii iunie și deja se epuiza pe Twitter la sfârșitul săptămânii trecute. A invitat rapid, de asemenea, mormane de dispreț. „Este de înțeles că nu ești familiarizat cu conceptul de 10” răspuns Forbes— Paul Tassi. “Ai făcut Imn. Eu doar afirm un fapt aici. răspuns cel Washington PostParcul Genetic.

Postarea inițială a EA a strâns deja peste 9.000 de comentarii și 11.000 de tweet-uri citate. Unii au remarcat că jocurile single player sunt printre cele mai populare și apreciate jocuri ale EA, cum ar fi The Sims Y Dragon Age: Inchiziția. Seful revenirii Vince Zampella, în prezent supervizor Star Wars Jedi: Survivor, a reacționat pur și simplu la postare cu un emoji cu palmier. Câteva ore mai târziu, compania și-a încetat activitatea. „Prăjire bine meritată”, a scris. „Vom lua acest L pentru că jocul cu un singur jucător le face de fapt un 11.”

Dar greșeala lui EA în rețelele sociale a fost mai mult decât o simplă reducere a mărcii. A lovit un nervos din cauza istoriei unice în carouri a editorului când vine vorba de hack-and-burn drumul spre venituri record. În 2012, compania a câștigat 4,1 miliarde de dolari. Anul trecut a făcut aproape 7 miliarde de dolari. Această creștere a fost obținută în principal prin dublarea jocurilor cu servicii live multiplayer, cum ar fi fifa, A se enervaY legende de vârf, și găsiți noi modalități de a le monetiza prin magazine elaborate de microtranzacții, permise de sezon și cutii de pradă.

În același timp, EA a fost brutal în a investi în noi studiouri doar pentru mai târziu inchide-le și își anulează proiectele ambițioase, dar riscante în acest proces. Cel mai infam exemplu în acest sens a fost Jocurile Viscerale. Fostul EA Redwood, studioul a făcut obiectul apreciat de critici Spațiu mort seria, pentru ca mai târziu să fie abandonată când nu a îndeplinit așteptările de vânzări după ce sa blocat în multiplayer și microtranzacții. Visceral a început mai târziu să lucreze la single player Razboiul Stelelor ma joc cu Neexplorat a sunat scriitorul Amy Hennig
Proiectul Ragtag, dar Visceral era în loc să se oprească în 2017 și Ragtag a fost anulat.

Ragtag a fost problematic încă de la început, dar închiderea și anularea au devenit, de asemenea, un paratrăsnet de frustrare la pivotul lui EA către jocurile online prin care putea câștiga cinci cenți de la jucători.

EA, desigur, a negat.

„Este posibil să fi auzit conversația despre un singur jucător versus multiplayer sau jucător versus serviciu live și nu a fost vorba despre acea conversație”, a spus CEO Andrew Wilson. le-a spus investitorilor Puțin după. „Nu a fost vorba despre un joc pentru un singur jucător sau despre faptul că trebuie să fie un serviciu live, ci mai mult despre cum am ajuns la un punct în care experiența generală de joc a fost potrivită pentru jucători.”

Săptămâni mai târziu, EA a lansat Star Wars: Battlefront II cu plătiți pentru a câștiga cutii de pradă.

Reacția care a urmat a dus la un control legislativ și la eventuala eliminare a mecanismelor de exploatare din multe jocuri, inclusiv Battlefront II. Trebuie remarcat, totuși, că unul dintre fortărețele rămase ale loot box-urilor este cel al EA. fifaUnde sunt ei contribuie la miliarde compania câștigă în fiecare an cu modurile sale sportive online.

Căutarea companiei de noi modalități de a stoarce bani din jocurile sale a dus, de asemenea, la nefericiți ImnÎndrăgitul RPG pentru un singur jucător, încercarea tragică a BioWare de a copia succesul serviciului live Bungie cu soarta 2. Mecanica multiplayer a fost introdusă inițial în următorul Dragon Age: Dread Wolf de asemenea, până la Imnesecul a convins compania să cedeze. (BioWare rămâne excepția de la închiderea de către EA a producătorilor anteriori de RPG precum Mythic, Bullfrog și Origin.)

„Suntem siguri că directorii generali ai băncilor, companiilor petroliere, de tutun și de arme sunt cu toții ușurați să nu fie pe listă anul acesta”, a declarat John Reseburg, purtător de cuvânt al EA. spus în primul an a fost încoronată cea mai proastă companie din America. După a doua oară, în 2013, EA a încetat să mai producă The Sims 4 un joc doar online.

Fiecare editor important de jocuri video are o reputație negativă pentru ceva, chiar și dincolo de acuzații discriminare de sex, abatere la locul de muncăY ore suplimentare brutale. Activision Blizzard găsește lovituri și apoi le execută la sol. Fiecare joc Ubisoft simte la fel. Square Enix este etern deranjat. Cu EA, este sentimentul că compania ar prefera să te prindă într-un cazinou online decât să creeze un joc, să ți-l vândă și să-ți continui viața. Nu este singura companie care ar putea fi acuzată de asta, dar ceilalți nu încearcă să posteze meme drăguțe despre asta.

.

Add Comment