Intensitatea neobosită se întâlnește cu VR-ul obișnuit în Quest 2

Boneworks a introdus o nouă abordare a interacțiunilor în VR, dând tuturor elementelor un sentiment real de greutate și invitând deschis jucătorul să joace de rol împreună cu jocul. Jocul îi sfătuia pe jucători că „dacă vă imaginați fizic că țineți obiectul greu, vă va fi mai ușor să îl mutați”.

Aceasta este filozofia de bază din spatele motorului de interacțiune Marrow1 al Stress Level Zero, dezvoltat pentru Boneworks și utilizat acum în Bonelab. Tot ceea ce ați iubit (și poate ați urât) despre interacțiunile cu Boneworks a fost transferat la Bonelab. Aceasta înseamnă că va trebui să faceți pantomime atunci când ridicați obiecte pentru cele mai bune rezultate, dar înseamnă și că există același nivel de distracție, imprevizibilitate și experimentare.

o nouă structură

Cu toate acestea, Stress Level Zero adoptă o abordare ușor diferită a structurii generale a jocului de data aceasta. Când deschideți jocul pentru prima dată, veți începe campania principală. După aproximativ 15 minute, ești prezentat într-o nouă zonă centrală numită The Lab. Aici vei începe să realizezi întregul domeniu de aplicare al viziunii Stress Level Zero – campania este doar o fațetă a ceea ce este oferit.

Laboratorul oferă o varietate de mini-jocuri, moduri de joc și activități de explorat. Există medii sandbox, împușcături cu valuri, probe contra cronometru și cursuri de parkour, pentru a numi doar câteva. După ce ați jucat puțin în The Lab, veți putea continua campania, dar puteți reveni oricând în timpul sau după; devine o opțiune permanentă în meniul principal, mereu accesibilă. Mai multe moduri și niveluri sunt adăugate pe măsură ce progresezi prin campanie, iar clasamentele îți permit să concurezi la nivel global sau printre prietenii tăi.

După ocolirea prin The Lab, începe cea mai lungă și mai plină secțiune a campaniei Bonelab. La fel ca Boneworks, campania Bonelab este o combinație de platforme și shooter, care vă încurajează să veniți cu soluții creative și unice folosind diferitele instrumente oferite. Există un amestec de inamici, inclusiv zombi digitali fără chip și roboți inspirați de headcrab, dar rareori prezintă o mare provocare.

Jocul vă oferă în mod constant tipuri noi și variate de arme pentru a experimenta. Cea mai mare parte a distracției campaniei provine din această experimentare, permițându-vă să înnebuniți pielea în moduri dramatice pe măsură ce progresați prin fiecare zonă. Cu cât ești mai creativ, cu atât te vei distra mai mult. Sistemul sandbox este atât de deschis încât au existat mai multe puncte în care am finalizat o sarcină și nu eram sigur dacă am făcut-o conform intenției sau dacă am inventat o altă soluție care tocmai a funcționat. Răspunsul cel mai probabil este că nu contează: Bonelab adesea nu-i pasă cum treci de la A la B, vrea doar să o faci în orice fel poți.

Reversul este că sistemul fizic poate fi, de asemenea, incredibil de frustrant uneori. Urcarea pe o scară sau săritul pe o margine este întotdeauna mai dificil decât ar trebui să fie, de exemplu, cu părți ale corpului prinse sau acționând din caracter. În mod similar, deseori mă întindeam spre un obiect de pe corp, cum ar fi pistolul meu, și ajungeam cu altceva în mână, cum ar fi muniția. Această inexactitate ocazională cu interacțiuni poate deveni frustrantă și se agravează atunci când inamicii te urmăresc de aproape.

Toate acestea le vor suna destul de familiare jucătorilor din Boneworks, care prezintă aceeași premisă și probleme inerente. Acestea fiind spuse, Stress Level Zero introduce câteva mecanisme noi pentru a schimba lucrurile. Cel mai proeminent este sistemul de avatar al jocului, în care întruchipați o varietate de personaje cu diferite atribute fizice și statistici (viteză, greutate, putere etc.). Vei debloca aceste avatare într-o serie de lumi cu mini-jocuri și obstacole concepute în jurul punctelor forte sau slabe ale unui avatar. Există un curs de parkour pentru avatarul rapid, de exemplu, sau un minijoc de inspirație retro pentru cel cu super putere.

avatar de laborator osos

Odată ce toate avatarurile sunt deblocate, puteți comuta între ele după bunul plac folosind o unitate pe braț. Pentru restul campaniei, comutarea între avatare devine un nou instrument de rezolvare a puzzle-urilor de mediu sau de abordare creativă a întâlnirilor. Există anumite circumstanțe în care va trebui să utilizați un anumit avatar pentru a obține un rezultat, iar altele în care puteți comuta pur și simplu pentru că aveți chef. Este cu siguranță o nouă mecanică interesantă în teorie, dar în practică campania nu profită întotdeauna de ea în multe moduri interesante. De asemenea, puteți comuta liber între avatare în The Lab, care este probabil locul unde jucătorii vor găsi cele mai interesante utilizări pentru ei.

Suport narativ, sandbox post-joc și mod

În ceea ce privește narațiunea, povestea lui Bonelab este destul de subțire și lipsită de mâini. Campania este cu siguranță o continuare a universului și firelor Boneworks, dar nu vă așteptați la multe răspunsuri concrete sau la închidere narativă. Veți explora o serie de medii corporative abandonate și fără suflet și facilități de cercetare, precum și un amestec de lumi MythOS mai creative dezvoltate de foștii lucrători din Monogon Industries. Campania probabil mi-a luat aproximativ șase sau șapte ore pentru a finaliza, dar kilometrajul dvs. poate varia în funcție de cât de repede sau de lent jucați.

Ca și în cazul Boneworks, uneori se pare că campania și narațiunea joacă a doua lăutără după setul de instrumente sandbox mai larg pe care Stress Level Zero îl creează în Bonelab. Cu toate acestea, îmbunătățirile aduse ofertei post-joc și modurilor de joc l-ar putea face mai plăcut de data aceasta. După cum am menționat, The Lab este o zonă centrală fantastică, cu o mare varietate de mini-jocuri și moduri de joc de explorat. Acest lucru în sine oferă jucătorilor o sumă decentă la care să se întoarcă după campanie, dar există o altă adăugare majoră: modurile.

La lansare, secțiunea de mod Bonelab va accepta importarea avatarurilor personalizate pentru a le utiliza în joc și va atribui automat statistici (putere, viteză etc.) avatarului în funcție de silueta lor. Dezvoltatorul Stress Level Zero, Brandon Laatsch, spune că suportul pentru mod se va extinde în timp, cu planuri de a include suport pentru articole personalizate, vehicule și multe altele.

probleme de performanta

În timp ce toate acestea marchează o bază solidă, Bonelab are unele margini aspre în Quest 2.

Este o realizare că Stress Level Zero a reușit să ruleze o versiune atât de ambițioasă pe hardware de sine stătător, dar are, de asemenea, unele probleme notabile și consistente de performanță în Quest 2. În timpul jocului meu, am întâlnit bâlbâieli frecvente, cadre scăpate și multe momente în care a fost. clar că setul cu cască se chinuia să țină pasul. De asemenea, jocul s-a prăbușit de mai multe ori și au existat mai multe situații în care a trebuit să ies manual și să repornesc jocul pentru a progresa. Este cu siguranță jucabil, dar nu o experiență complet lină.

căutarea laboratorului oaselor 2

Lăsând la o parte problemele de performanță, este, de asemenea, clar că au fost făcute compromisuri semnificative pentru ca jocul să ruleze pe Quest 2. Multe medii prezintă ceață gri densă la distanță apropiată, probabil pentru a ascunde distanțele apropiate de tragere, iar jocul folosește o redare fixă ​​grea și vizibilă. . Texturile sunt destul de scăzute în detaliu și deseori arată distorsionate de la distanță, rezolvându-se la detalii ridicate doar atunci când jucătorul este foarte aproape.

În ciuda acestui fapt, jocul arată încă decent pe hardware autonom în aceste circumstanțe. Este încă o performanță impresionantă, dar performanța este cu siguranță la capătul inferior al Quest 2.

Bonelab Review – Confort

În ceea ce privește confortul, Bonelab este o experiență incredibil de intensă. Toate mișcările sunt gestionate printr-o locomoție lină pe joystick. Opțiunile de confort sunt incredibil de limitate, cu unele setări de rotire rapide și fluide, dar nicio opțiune pentru gloanțe sau mișcare de teleportare. De asemenea, veți găsi frecvent secvențe care implică alte forme de mișcare artificială rapidă, cum ar fi lansarea de pe o platformă hidraulică de săritură, căderea într-o gaură lungă sau călărirea unui cărucior de mină cu mișcare rapidă.

După cum am menționat cu Boneworks, imprevizibilitatea sistemului fizic (și pantomima implicată în utilizarea acestuia) poate fi obositoare și greață în sine. În mod similar, performanța mixtă din Quest 2 poate crește și mai mult intensitatea.

Toate aceste elemente înseamnă că Bonelab are un potențial ridicat de a provoca greață și rău de mișcare, chiar și pentru cei cu multă experiență VR. Jucătorii care sunt predispuși la rău de mișcare ar trebui să fie atenți când joacă Bonelab și nu este recomandat celor care sunt începători în VR.

Add Comment