Only Murders in the Building Recenzia sezonului 2: episoadele 1-8

Primele două episoade din Only Murders in the Building Sezonul 2 sunt acum difuzate pe Hulu, cu un nou episod care apare în fiecare marți.

Doar Murders in the Building ne-a lăsat cu un cliffhanger al naibii sezonul trecut. Cu misterul cine se afla în spatele morții lui Tim Kono aparent rezolvat, găsirea lui Mabel cu președintele recent ucis al consiliului de administrație al The Arconia a ridicat întrebări importante, cum ar fi „Mabel a fost un psihopat criminal ucigaș în tot acest timp?” În vreme ce sângele lui Bunny Folger încă se usucă în apartamentul lui Mabel, echipa Only Murders trebuie să-și pună la încercare „expertiza” nouă pentru a rezolva un alt mister și a-l scuti pe unul de-al lor. Primele opt episoade lasă intact mare parte din ceea ce a făcut ca primul sezon un astfel de succes, dar amploarea sa tinde să-și depășească înțelegerea, deoarece Only Murders adaugă mai multe cazuri de rezolvat și personaje la amestec.

Doar cel mai mare mister al Crimelor din clădire rămâne „cum am trecut atât de mult fără ca Selena Gomez să se alăture lui Steve Martin și Martin Short?” Chimia iubită și irezistibilă a celor trei protagonisti ale serialului a fost punctul culminant al primului sezon și asta continuă și astăzi. Criticile lui Short și Martin unul față de celălalt, alimentate de prietenia de lungă durată a actorilor, sunt în mod constant spirituale și ascuțite, cu inteligența uscată și modernă a lui Gomez contrastând bine cu certurile lor. În timp ce trio-ul este la fel de amuzant ca întotdeauna, lucrurile sunt puțin mai puțin sigure pe frontul dramatic pentru Mabel, Charles și Oliver. Amintirea neclară a lui Mabel despre noaptea crimei lui Bunny se leagă de trauma emoțională cu care se confruntă, iar Only Murders găsește modalități inteligente de a le încorpora în textura spectacolului, cum ar fi modul în care Mabel percepe aceste lupte ca piesele stabilite ale unui puzzle inversat. Acest lucru se dublează în felul în care Only Murders ilustrează înclinația lui Oliver pentru deducție, cu o secvență grațioasă răsturnând înainte și înapoi între imaginația lui Oliver și un interogatoriu improvizat care îi dă lui Short șansa de a canaliza strălucirea și slapstick-ul în același timp. Dar poveștile lui Charles, inclusiv o nouă versiune a soților Brazzo, o reuniune cu genul lui de fiică vitregă, Lucy, și sentimentele lui persistente pentru Jan (Amy Ryan), în ciuda ei. încercarea de a-l asasina sezonul trecut, s-a dovedit a fi prea mult pentru ca vreunul dintre ei să fie deosebit de interesant. Subplotul lui Jan este deosebit de frustrant: deși este clar că scriitorii vor să simpatizăm cu singurătatea lui Charles, relația lor nu este colorată cu suficientă nuanță pentru a face credibilă ideea ca Charles să se reîntoarcă împreună.

Ca reacție la popularitatea tot mai mare a podcast-urilor cu crime adevărate, primul sezon din Only Murders in the Building a fost extras din seriale de succes precum Serial atât pentru glumele interioare, cât și pentru structura dramatică. Al doilea sezon continuă această tendință, dar cu randamente descrescătoare. Primele glume din „sezonul doi” din sezonul doi din Only Murders aterizează, dar micuța meta obosește repede după aceea. Și așa cum a fost cazul unor podcasturi cu crime adevărate, structura sezonului doi pur și simplu nu poate surprinde magia a ceea ce a apărut înainte. Firele create în primele episoade, cum ar fi interesul lui Amy Schumer (Amy Schumer) de a include Only Murders într-o emisiune TV (metameta!), vor fi țesute din nou împreună în ultimele două episoade când vor avea premiera mai târziu în această vară. Întrebarea cine l-a ucis pe Bunny Folger rămâne cea mai interesantă și convingătoare. Cu Mabel pe cârlig pentru crimă, este singurul lucru în care ei trei au o miză emoțională comună.

Only Murders oferă mai mult timp revenirii și noilor personaje secundare de data aceasta, o alegere care se dovedește a fi o sabie cu două tăișuri. Episodul 3, „Ultima zi a iepurașului Folger”, este remarcat ușor din primele opt episoade, un portret emoționant al durității și demnității regretatului președinte al consiliului de administrație și o prezentare pentru Jayne Houdyshell, care a cronometrat eficient atât personajul, cât și simpatia publicului. pentru o femeie despre care ne-am dat seama că era prea târziu pentru ea prea bună pentru lumea asta. moartea iepurașului o face Adu-o pe mama ei Leonora în amestec și, deși Shirley MacLaine a apărut doar într-un singur episod până acum, nu va fi o surpriză că este o fură absolută de scene. Rezumatul lui MacLaine despre iubitul Brazzos al lui Charles ca „o priveliște excelentă pe care să o ai în fundal în timp ce mori” ar trebui să-ți dea o idee bună la ce să te aștepți și având în vedere cât de strâns sunt legați Folgers de Greater Archonia. . misterul poveștii, scena este pregătită pentru ca MacLaine să se întoarcă pentru a da un pic de seriozitate punctului culminant al poveștii.

În afară de Leonora Folger, majoritatea celorlalte personaje noi nu reușesc să facă o impresie bună. Alice, proprietara galeriei lui Cara Delevingne, este prezentată ca un posibil interes amoros pentru Mabel, dar livrarea arcului lui Delevigne subminează tensiunea modului în care (sau dacă) influențează moartea lui Bunny. Același lucru este valabil și pentru detectivul Kreps al lui Michael Rapaport, un detectiv îndoielnic competent al poliției de New York ale cărui motive sunt frustrant de opace. În timp ce echipa Only Murders a avut o mulțime de probleme de rezolvat sezonul trecut, în parte din cauza propriei lipse de experiență ca anchetatori, de data aceasta, curbeballs se simt mai puțin organice și conectate la intriga.